По наказу Одеської залізної дороги №12 від 25 січня 1957 року на основі наказу Міністра шляхів сполучення т. Бещева №3628 від 24/XII − 1956 року організувати з I/I − 1957 року клійну машинну станцію №2 (ПДМС - 2) з місцем прописки по станції Крижопіль підпорядкував її начальнику служби шляху. Дистанція шляхц Одкської залізної дороги виділила біля 100 монтерів шляху, 6 чоловік одміністративно-керівного апарату, з механізмів: електробаластер, три електростанції, 27 штук електрошпалопідбійників, три електрогаєчних ключа, електропилка, електросверлильний і електрошліфувальний станки, 8 домкратів, 16 штук модеронів, 2 зйомниї портальних крана, костильні лапи, молотки, ключі, кувалди, ломи, клєщі. Також виділено 30 вагонів (14 класних) і шість квартир. Тепер в минулому ПДЬ - 2 перейменована в колійно-машинну станцію №128, місце приписки − станція Вапнярка.
КМС−128 тепер має потужну базу з великою ланкозбиральною базою, шпалоремонтними майстернями, ланкорозбиральний стенд, польову колону, потужний механічний цех, який обладнаний: машина для очистки щебеню − 2 шт, 3 хоппер-дозаторні поїзди, кран для укладки ланок і кран для розборки ланок, 5 моторних платформ, маневровий тепловоз, 5 важких орендуємих тепловозів, 5 козлових кранів, 2 дрезини, 1 дизель електричний кран, 2 автомашини, столярний, ковальський, зварочний цех, механічна майстерня, ангар для важких колійних машин.
Машина для виправки і підбивки колії (ВПО 3000)
Розбиральний і укладальний поїзди
Побудований триповерховий адміністративний будинок. В КМС-128 трудились 10 спеціалістів з вищою освітою і 47 із середньо спеціальною, всього працювали 144 монтера колії.
Укладка колій Житловий фонд складав близько 3000 м2. Обладнаний спортивний майданчик. ПМС-128 мав свій дитячий садок.
Встречный план и социалистические обязательства 12